ZESTAW GTECHNIQ: C1 30ml + C2 250ml - POWŁOKA CERAMICZNA Z PŁYNNYM SZKŁEM

Producent: GTechniq

Czas wysyłki: do 24 godzin

Numer katalogowy: KOS006319

Dostępność: brak

357,90 

REKLAMACJE I ZWROTY

1. Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, Kupujący może:
- skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy towarów objętych gwarancją),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową (podstawa prawna – ustawa z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego),
- złożyć Sprzedającemu reklamację z tytułu rękojmi za wady (podstawa prawna – Kodeks cywilny).

2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien dołączyć do reklamowanego towaru następujące informacje:
- dane adresowe i kontaktowe wraz z nr tel. i adresem e-mail
- opis wady produktu, przyczyny reklamacji
Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać Sprzedającemu komplet dołączonych do towaru akcesoriów oraz wypełnioną kartę gwarancyjną.
3. Na czas transportu reklamowanych towarów Kupujący zobowiązany jest do solidnego zabezpieczenia odesłanego produktu. PIELĘGNACJA AUT nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

4. Reklamacje związane z usługą on-line (np. nieprawidłowo naliczone koszty dostawy lub nieprawidłowe towary znajdujące się w koszyku) można składać podczas telefonicznego potwierdzenia zamówienia przez konsultanta, drogą mailową, bądź poprzez formularz kontaktowy na stronie PIELEGNACJAAUT.PL .

5. Kupujący odbierając przesyłkę jest zobowiązany pokwitować jej odbiór w obecności kuriera z jednoczesną adnotacją, że przesyłka została dostarczona w stanie nieuszkodzonym albo, że przesyłka nosi ślady uszkodzenia z jednoczesnym opisem tych uszkodzeń.

6. PIELĘGNACJA AUT odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru Kupującemu, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). Kupujący traci uprawnienia określone w art. 8 ww. ustawy, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi Sprzedającego o tym fakcie.

7. Osobą odpowiedzialną za zarządzanie procesem reklamacji w imieniu PIELĘGNACJA AUT jest właściciel firmy.

8. Adres do korespondencji: PIELĘGNACJA AUT Łukasz Sroka, al. Karkonoska 59a, 53-015 Wrocław, tel. 600 345 895.

PIELEGNACJAAUT.PL gwarantuje najwyższą jakość sprzedawanego towaru oraz świadczonej obsługi. Zakupiony towar jest sprawdzony, starannie zapakowany i zabezpieczony na czas przesyłki tak, aby nasz klient dostał produkt w 100% odpowiadający jego oczekiwaniom.

Do każdego produktu dołączamy podbitą, ważną na terenie RP kartę gwarancyjną, której okres ważności określony jest indywidualnie w opisie przedmiotu. Dołączony jest również dowód sprzedaży: paragon lub faktura VAT.
 

W przypadku naprawy gwarancyjnej towar można odesłać bezpośrednio do autoryzowanego serwisu lub do nas.

  • Zamówienia złożone w dni powszednie do godziny 13:00 zwykle wysyłamy tego samego dnia.
  • Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, oraz zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta – realizowane są w następnym dniu roboczym.

Darmowa wysyłka przy zamówieniu za 200zł za pośrednictwem Inpost.


Paczki wysyłamy wg następującego cennika: 

POCZTA POLSKA:

Pocztex Kurier 48: ceny zależne od wagi

  • platność przelewem od 17,00 zł
  • płatnośc za pobraniem od 18,00 zł

Odbiór w punkcie: ceny zależne od wagi

  • płatność przelewem od 16,00 zł
  • platnośc za pobraniem od 18,00 zł


 

PRZESYŁKA KURIERSKA DPD DO 30 KG:

  • 14 zł - płatność przelewem
  • 17 zł - płatność przy odbiorze

     

Korzystamy również z usług PACZKOMATY:
Maksymalny wymiar przesyłki to: 41 x 38 x 64 cm i nie więcej niż 25 kg.

  • Koszt wysyłki paczkomatem to 9,99 zł - Rozmiar A (8 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 11,99 zł - Rozmiar B (19 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 13,99 zł - Rozmiar C (41 x 38 x 64 cm, waga do 25 kg)
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 12,00 zł - Rozmiar A pobranie 
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 14,00 zł - Rozmiar B pobranie
  • Koszt wysyłki paczkomatem to 16,00 zł - Rozmiar C pobranie

Przesyłka kurierska Inpost:

  • Kurier płatność przelewem od 13,00 zł w zależności od wagi
  • Kurier płatność za podraniem od 15,00 zł w zależności od wagi

 

We wszystkie powyższe ceny wliczony jest koszt opakowania i transport do punktu odbioru przesyłek.


 

Wszystkie zakupione towary można odebrać w siedzibie naszej firmy.
Przy odbiorze osobistym nie ponoszą Państwo żadnych dodatkowych kosztów. Przed odbiorem prosimy o kontakt.

  • 0 zł - odbiór osobisty

ZESTAW GTECHNIQ: C1 30ml + C2 250ml - POWŁOKA CERAMICZNA Z PŁYNNYM SZKŁEM

W trakcie rygorystycznych testów, symulujących np. trzyletnią ekspozycję lakieru na palące słońce stanu Arizona, powierzchnia pokryta C1 straciła najmniej, bo tylko 1/3 swojego pierwotnego blasku w porównaniu z konkurencją.

C1 to ekstremalnie twarda powłoka. W tych samych testach zauważono, że w porównaniu do tradycyjnych polimerowych kosmetyków czy wosków samochodowych, charakteryzuje się ona o 50% większą odpornością na zarysowania, powstające ze względu na miękkość lakieru czy błędy przy konserwacji pojazdu i jego myciu.

C2 Liquid Crystal działa uzupełniająco. Odpycha brud i wodę z powierzchni, którą pokrywa, zmniejszając ryzyko jej porysowania.

C1 i C2 są bardzo proste w aplikacji. Jednak, by efekty były możliwie najlepsze, w przypadku samochodów używanych, nawet z minimalnym przebiegiem, przed ich zastosowaniem, może być potrzebna delikatna renowacja lakieru w postaci jednoetapowego polerowania.

Instrukcja „krok po kroku” jak stosować C1 Crystal Lacquer i C2 Liquid Crystal podczas zabiegów autodetailingowych znajduje się na naszej stronie.

Polecamy zaopatrzenie się też w nasze Mikrofibry MF1, które pomogą w rozprowadzaniu produktów i usunięciu ewentualnego nadmiaru.


DETAILING SERVICES MICHAŁ ZABOROWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA, PORY 60/42, 02-757 WARSZAWA, kraj: Polska, e-mail: kontakt@gtechniq.pl
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię